martes, 11 de junio de 2019

LA MEVA PRIMERA COMUNIÓ




LA MEVA PRIMERA COMUNIÓ


Hola nens i nenes! Sóc la Clara de la classe de 4t B ELS DIABLES. He escrit això perquè el dissabte25 de maig vaig fer la primera comunió.
Va ser un dia molt emocionant sobre tot perquè va venir la meva família del poble: el dimecres a la tarda la meva tieta Paqui amb el seu nuvi Javier, el dijous el meu cosí Antonio i finalment el divendres van arribar la resta. El dissabte vaig haver de llevar-me molt d’hora, em vaig llevar aproximadament a les 7.00 h. Em vaig preparar i a les 9.00 h estava a la perruqueria per fer-me el pentinat. Allà em vaig trobar amb l’Anna, que ella ja s’havia fet el pentinat. Vaig estar una hora ficada a la perruqueria i les perruqueres em van donar xuxes!!! Vam entrar a l’Església on ens van fer unes fotos a la capella. Va començar la cerimònia, tots estàvem molt contents però a mi just abans de sotir em va començar a fer mal la panxa dels nervis!!!  La cerimònia va anar molt bé i tots vam estar molt contents. Encara que una nena que va tenir un accident quan venia cap al temple... Però encara això tot va anar molt bé. D’aquesta classe la van fer amb mi la Laura i l’Anna.



Després vam anar al restaurant que com era un hotel vam poder fer fotos al seu jardí. Tinc més de 100 fotos d’aquesta comunió. Vam fer una súper festa: vam posar música, vam ballar, vam jugar, vam haver de trobar les xuxes que algú havia robat trobant pistes per la sala...I fins i tot el meu pare va muntar una peli sobre el meu germà i jo!



 També vaig rebre un munt de regals de 53 persones invitades i del hotel que ens van regalar 4 descomptes per l’spa, però també estic molt feliç d’haver rebut a JESÚS.


ADÉU!!!   CONTNUARÀ... 

Clara Gresa López


No hay comentarios:

Publicar un comentario