miércoles, 5 de junio de 2019

EL CAU




Hola Bastoners i Bastoneres us explicaré el Cau. 

El cau és un espai on hi ha nens, joves, activitats, excursions, campaments i divertides aventures. Els caps són nois i noies que preparen totes les activitats  i ens cuiden quan les fem. Són el Cristian, la Marta, l’Enric i molts més. El meu cap preferit és el Cristian perque és molt juganer.

Cada dissabte de 16.30h. a 19.00h ens reunim tots plegats i cada setmana fem coses diferents. El que més m’agrada són les excursions de cap de setmana, però cansen una mica. En la meva  primera excursió em vaig guanyar el foulard fent proves. Cada cau té un foulard de color diferent, el nostre és de color lila i granate.

Espero us hagi agradat el meu relablogg. Ens veiem en el següent.

Marc Ponce Ferrer
3r Bastoners



No hay comentarios:

Publicar un comentario