miércoles, 5 de junio de 2019

LA MEVA PRIMERA COMUNIÓ

C0munió


Hola nens i nenes del cicle mitjà, avui us vaig a explicar el dia de la meva comunió. Va ser el dissabte 18 de maig a les 11:00 h del matí. La vaig fer amb alguns companys de classe com per exemple: el meu germà Héctor, la Silvia, l’Angel, el Max, l’ Ainara, el Dilan G, la Sara, la Dessiré, el Jorman i la Helena T.
La vam fer a la església Mare de Déu dels Desemparats.
Quan es va acabar la cerimònia la meva família i els meus amics ens vam anar a celebrar-ho a la masia Can Reixac.





Masia Can Reixac
Quan vam arribar ens vam fer unes fotos amb la família i els amics, i després vam entrar a una sala a menjar. Primer vam menjar el “picoteo” (patates xips, croquetes, bunyols, calamars...). Quan s’anaven acabant els plats els cambrers ens portaven més menjar. Jo vaig menjar macarrons amb tomàquet, pollastre arrebossat, nuguets i patates fregides. Quan vam acabar de dinar vam ballar una mica i després van portar les postres (pels nens bola de gelat i galeta de xocolata i pels grans pastís de xocolata). Després ens vam donar els regals: rellotges, un val a port aventura, un patinet, 50 euros,... Al pati de fora vam fer una festa, hi havia moltes coses: cotó de sucre, gelat i crispetes. I finalment a les 19:00h ens vam anar cap a casa.
M’HO VAIG PASSAR MOLT BEEEEE!!!!

                                                                                                    ALEX VALLEJO

No hay comentarios:

Publicar un comentario