jueves, 25 de abril de 2019



SORTIDA CREDA

Hola nens i nenes de 4tA em dic Dilan , avui us explicaré el que va passar el Dilluns 8 d’Abril.
Aquell dia em vaig llevar a les 7:30, vaig fer la motxilla i a les 8:00 ens vam anar. Vam anar a Renfe de Bellvitge on havíem quedat tots els nens i nenes que anàvem a aquella excursió amb les nostres logopedes del CREDA, vam esperar a que arribes el tren i vam marxar!
Vam arribar a la parada de Vilanova i la Geltrú i van haver-hi de caminar fins arribar al port pesquer, vam esmorzar i després el monitor es va presentar, es deia Jan Pescador. Després vam entrar al port; el primer que vam veure va ser la subhasta, vam veure una demostració de com primer una persona ofereix un peix a un preu però després el mateix venedor va baixant el preu fins que alguna persona el compri i després vam jugar a fer una subhasta. Vam veure també tots tipus de pesca: pesca de xarxa, pesca de canya, pesca de trampa, pesca de arpo etc... En la següent activitat vam haver de tocar animals marítims, vam tocar sardines, calamars, mol·lusc etc... vam veure una maquina de gel i vam poder menjar-ho. Per acabar ens vam anar a dinar al parc de Ribes Roges i vam jugar junts.
Em vaig divertir molt i vaig conèixer a molts nens i nenes que al igual que jo porten audiòfons

ADÉU!!!!!

Dilan Galarza
4tA Els castellers



No hay comentarios:

Publicar un comentario