jueves, 25 de abril de 2019

EXTRAESCOLAR ESPORTIVA




Hola companys i companyes.

Avui us explicaré la meva  extraescolar, natació sincronitzada. Jo faig natació sincronitzada al Club Esportiu Mediterrani, els dimarts i els dijous de 17:45 a 19:00 h, i els divendres de 18:45 a 19:45 h. 

A natació sincronitzada entrenem la Lucía Sanz, la Julia, la Sofia, la Lidia, l’Emma, la Lucía Coca, l’Ishita i jo, i anem al grup 3. La nostra entrenadora es diu Claudia, i tots els dies que anem a natació sincronitzada, normalment, primer fem el ball en sec i ens posem a nedar, després, a vegades, primer avancem el ball o fem el ball que ja ens havia ensenyat la nostra entrenadora Claudia, i al final de tot fem el ball a l’aigua.

El dissabte 16 de març, vam fer una competició a les piscines Sant Jordi. A la competició  em van acompanyar els meus pares i els meus tiets. Allà vam nedar una mica, i després, les més petites de tots els grups que competíem, primer, de una en una, vam fer una figura i després el ball, i les més grans van fer primer el ball i després la figura. Per sort totes nosaltres vam poder anar a la competició.
Vam quedar en 5ª posició, i ens vam posar molt contentes!!!



ADÉU!!!
                               CONTINUARÀ…
                                                
                                                Laura Mañanas Restrepo

No hay comentarios:

Publicar un comentario